vrijdag 23 januari 2009

Photo time!

Hier ben ik met enkele foto's! Ik heb ze gegroepeerd per uitstap.
  • Een wandeling in de buurt van Christine en Peter: bekijken
  • De hoofdstad Wellington: bekijken
  • Foto's van Pancarrow Beach: bekijken
  • Het grote Te Papa museum in Wellington: bekijken
  • Een trip met de fiets naar de vuurtoren: bekijken
Voor diegenen die niet zoveel tijd hebben zal ik er enkele toevoegen aan deze post.

De vuurtoren:

In een maori hut:

De natuur in onze buurt:

Een zeehond:

Het strand:

Nog meer strand:

Wellington:

2 opmerkingen:

  1. Oh ziet er fascinerend uit,
    toch een beetje jaloers nu ik dat zie
    en weet dat ik het enkel op foto kan zien :)

    groetjes,
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hehe ik herkende een paar plekken, herinneringen komen toch terug naar boven...
    Ooit ga ik ook nog is terug!!
    Doet da goe ginder!!

    Groeten aan iedereen die mij ook kent ginder!

    BeantwoordenVerwijderen