Opnieuw een dagje Wellington vandaag. We konden meerijden met tante Christine als ze naar haar werk reed, rond 9u. We verkenden verder de stad en kwamen café/restaurant 'Leuven' tegen: Belgische menu's en dranken én een menukaart in het Nederlands, best grappig. Als het geen 10u 's morgens geweest was, hadden we er vast iets gegeten of gedronken. Volgende keer misschien. We bezochten ook het derde verdiep van 'Te papa', nog 3 te gaan :p
's Middags gingen we lunchen met Paul, ook een collega van tijdens Gaëtan zijn stage en Sally, zijn vrouw. Om 16u hadden we dan weer een afspraak in de bank. Vandaag openden we een Nieuw-Zeelandse rekening en hebben we beiden onze Nieuw-Zeelandse bankkaart :p
We zijn een beetje aan het rondkijken en plannen voor de volgende week/weken. Het plan zou zijn om een mobilhome te huren en het zuid-eiland te verkennen. Wordt vervolgd....
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten