donderdag 22 januari 2009
Another day in Wellington
Deze voormiddag een beetje geluierd. Zou de fietstocht van gisteren daar voor iets tussen zitten? Na de middag opnieuw naar Wellington geweest en verdiep 4 van Te Papa bezocht. Het ging vooral over de Maori. Best mooi gerief! Voor de bijhorende uitleg moet je eerder bij Gaëtan zijn. Ik lees niet graag de bordjes af in een museum :p Ik was dus veel sneller klaar, misschien een beetje tot 'ergernis' van Gaëtan... :$ Het museum heeft ook indrukwekkende ontdekhoeken voor kinderen. Dat is dan weer meer mijn ding. Geweldig vond ik ze!!
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Eens zien of dat hier lukt hé kreeftjes!!!
BeantwoordenVerwijderenzoen
Fien
x
woehoew gelukt,
BeantwoordenVerwijderenok dat weten we dus ook al weer hoe dat hier marcheert (ja ge weet dat ik geen goei ben in die dingen e)
Soit, tis fijn om jullie dagboek mee te kunnen lezen. Elke voormiddag op het werk piep ik ne keer op jullie blog. Dat zal een vaste constante worden de komende maanden, hehe. Jaja, de collega's en enkele van mijn patiënten, weten dat mijn one-and-only zvtje en lockie (van dreadlocks ;-) ;-) ) in Nieuw-Zeeland zitten zenne!!!! Ja, ik heb geprobeerd van dat voor mij te houden maar dat lukt echt niet. Dus zij blijven zo ook wel af en toe eens op de hoogte van jullie reisje, hetgeen af en toe grappige taferelen geeft!!!
Zeg vriendjes, amuseer jullie nog goed en hou ons op de hoogte! Tis de max om te volgen!!!!!
Dikke zoen en knuffel
Fien
x
ps: ik mis jullie wel een beetje ze, dermee dat ik maar eens ga skiën dit weekend hehe.