Hier volgt onze concretere planning voor de volgende weken: morgen 27 januari, nemen we om 10.30u de boot naar Picton, het zuid-eiland. Daar verblijven we één nachtje in Marlbourough Sounds: een versnippering van eilandjes boven het zuid-eiland: enkel te bereiken via een watertaxi of door zelf te varen vb kajak. Ben eens benieuwd :p Woensdag staat onze mobilhome ons op te wachten in Picton. Vandaar uit vertrekken we dan voor 2,5 weken voor een tocht langs de kusten van het zuid-eiland. Op vrijdag de 13e nemen we in Picton de boot terug zodat we om 21.15u terug in Wellington zijn.
Het is dus goed mogelijk dat je eventjes niets van ons verneemt via internet, maar wees gerust, we zullen wel een keertje stoppen in een internetcafé (maar dus niet dagelijks e).
Het weekend van 14-15 februari zijn we dus terug bij nonkel Peter. Dat weekend gaan we niet alleen Gaëtan zijn verjaardag vieren, maar ook uitkijken naar een huisje of appartementje want vanaf 16 februari begint Gaëtan te werken! Ik heb nog niets op het oog, maar daar maken we vanaf dan wel werk van. We'll see!
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten