Deze morgen waren we allebei veel te vroeg wakker, rond 5u. Omdat we dat geen uur vonden om op te staan, zijn we nog een beetje blijven liggen in de hoop nog wat te slapen, maar echt gelukt is dat niet. Nog een beetje suf/moe, hoorden we helaas een gekend geluid: regen op het dak. Gelukkig is het rond een uur of 10 al gestopt, we hadden nl een dagje Wellington gepland. Met een lange broek en een trui vertrokken we naar de bus. Al snel hadden we door dat ook hier het weer gauw kan veranderen. We waren nog niet aan de bushalte of onze truien zaten al in de rugzak :p
In Wellington gingen we even naar de supermarkt, verkenden we Cuba Street, gingen we iets drinken met Nahum (een collega van tijdens Gaëtan zijn stage) en bezochten we Te Papa, het plaatselijke museum. Het museum was echt de moeite, althans het kleine stukje dat we gezien hebben. De rest is voor later aangezien het veel te veel is om op een dag te bekijken.
's Avonds gingen we in Cuba Street op zoek naar een restaurantje. Aan wereldkeukens geen gebrek! Vandaag werd het Mexicaans. Ik koos een gerecht met weinig ingrediënten, met het idee dat er dan weinig kan mislopen. Maar helaas... De overheersende saus luste ik echt niet :s Smaken verschillen, en gelukkig maar. Gaëtan zat er niet mee in om van bord te wisselen. Wat hij gekozen had, was echt wel lekker én hij lustte mijn gerecht. Oef.... :p
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten