De dag beginnen met zwempartijtje in openlucht, waarom niet.... :p Vandaag was 't in 't zwembad in Eastbourne, gisteren daarentegen zwommen we voor het eerst in de zee! Het was echt warm vandaag! Geen wolkje aan de lucht en de zon die heel fel scheen. In de namiddag zaten we dan ook een groot stuk binnen, uit schrik om alweer te verbranden. Verder op het programma (eigenlijk eerder onverwacht) vandaag: een BBQ met Dess en Marion (tante Christine haar ouders) en een wandeling met Ted op het hondenstrand. Best grappig, das een strand waar iedereen zijn hond komt uitlaten. de honden lopen dan vrij rond en spelen met elkaar terwijl sommige baasjes gewoon een klapke doen :p
Gisteren kochten we in het shoppingscenter hier in de buurt (waar we naartoe fietsten) een boekje: 101 must-do's for kiwis. Hopelijk is het zo 'gemakkelijker' om een selectie te maken van wat we zeker willen zien en doen :p Alles is hier namelijk mooi, dus ja, waar begin je dan? We informeerden ons ook voor de ferrie (overtocht met de boot van Wellinton naar het Zuid-eiland) en het huren van een mobilhome. Veel info, nog niets concreet.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten