We zijn net aangekomen in Te Anau, in het zuiden van het zuid-eiland. Eindelijk hebben we ook een wassallon gevonden. De propere onderbroekjes waren bijna op ;) terwijl onze was aant wassen is probeer ik gauw (in hetzelfde lokaaltje) een berichtje te typen. simpel is anders want tis een qwerty-klavier en de tijd tikt hier voor ik terug offline vlieg ;)
Alles gaat hier prima! Al heel veel moois gezien, al ervaren in het links rijden met een mobilhome en al echte kampeerders :) het enige minpuntje is dat onze kodak het vandaag begeven heeft. Gelukkig kunnen we ons redden met wat gsm-fotootjes en een wegwerpcameraatje. Morgen gaan we op zoek naar een nieuw digitaal fototoestel.
Vandaag zijn we halfweg onze tocht: terug in Wellington op 13 februari om 21.15u
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten