Hier ons eerste berichtje. Onze valiezen zijn gepakt, de handbagage is gemaakt. De weegschaal staat er nog bij want vertrekken met overgewicht zou jammer zijn. We gingen er altijd vanuit dat lange vluchten 30 kg mochten mee nemen. Groot was dan ook de verrassing toen bleek dat het maar 20 kg is! Waar we die 30 haalden weten we zelf niet. In elk geval, 20 kg is niets. Het was dan ook een heel puzzelwerk om te selecteren wat wel en niet mee kon en mocht. Maar.... we zijn er in geslaagd (denken we toch :p)
Ook onze taxi van de luchthaven in Wellington is al geregeld. Hehe wat is het toch gemakkelijk om daar een nonkel te hebben. Vrijdag om 14.10u plaatselijke tijd zal hij ons opwachten. En daar zijn we wel een beetje blij om want ik kan me inbeelden dat het geen pretje is om met een jetlag van 12u verschil daar nog een bus te moeten zoeken die ons naar Wellington city brengt.
Voor de geïnteresseerden geven we graag ons vluchtschema mee. Zo kan je je een beetje inbeelden boven welk land we wanneer vliegen:p Woensdag 18.40u stijgen we op in Zaventem om om 19.00u in Londen te landen. Tussen 21.45u en 6.25u vliegen we van Londen naar Sidney met een (tank)tussenstop in Bangkok. In Sidney vertrekken we om 9u en uiteindelijk zijn we vrijdag om 14.10u in Wellington. (hier is het dan vrijdagmorgen 2.10u) Tegen dat jullie vrijdag dus opstaan, liggen wij wellicht KO in de zetel/bed :p
Ons volgende berichtje krijgen jullie as soon as possible (als we eventjes wakker genoeg zijn om de pc op te zetten :p) tot dan!
.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Veel succes op jullie avontuur!
BeantwoordenVerwijderenHerinneringen komen boven als ik dat allemaal lees :)
BeantwoordenVerwijderenHopelijk kan ik het ooit nog is doen, succes!!