woensdag 26 augustus 2009

eindelijk nog wat fotootjes online

Blijkbaar was het al veeeeeel te lang geleden dat we nog eens foto's postten. Dus dan brengen we daar nu verandering in he :-)

Deze zijn van vorig weekend toen we naar Napier geweest zijn. Ik ben ze vergeten goed zetten, dus ofwel draai je ze zelf op hun juiste kant, ofwel kantel je je hoofd even :p

http://picasaweb.google.be/liesbeth.de.punt/WeekendjeNapier

En deze zijn van de rondrit door het zuid- en noord-eiland met onze ouders, eind maart-begin april, seizoen: herfst. Ik maakte een selectie uit een veel te korte drie weken. Hier heb ik ze wel al gedraaid. Je kan dus je hoofd gewoon recht houden :p

http://picasaweb.google.be/liesbeth.de.punt/Blog

enjoy :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten