woensdag 4 maart 2009

adres

Onze meubels zijn geleverd! Ons appartementje ziet er al helemaal anders uit! We kunnen nu eten aan een tafel, zittend op een stoel (de dagen voordien was dit op de grond zitten en eten aan de salontafel) en slapen in een bed (ipv luchtmatras)

De tafel heeft wel voor de nodige humor gezorgd: ze kon niet door de deur... Die verhuizers lieten die dan maar buiten staan en weg waren ze: heel de gang geblokkeerd, niemand kon nog door. Ik moest juist een paar vijzen losdraaien en dan zou het wel lukken zeiden ze. Ik denk dat mijn zakmes het eerder ging begeven dan die vijzen, dus moest ik andere oplossing zoeken. Ik sukkelede met die tafel de trap terug af en zette ze in de garage. (Die kon dan toch nog voor iets dienen) Naar t stad om een schroevendraaier dan maar. 's Avonds heeft Gaetan zijn werk gehad om die vijzen los te krijgen! Op enkele na (die zot draaiden) is het ons gelukt. Met wat gesukkel en veel geduld later, stond onze tafel dan toch binnen. Hoe die terug buiten geraakt zijn zorgen voor later :-)

Ons adres waar alle kaartjes, brieven en andere verrassingen welkom zijn :p

2D/145 Ohiro Road
Brooklyn, Wellington 6021

Nu wachten we enkel nog op een bezoekje van de kleurenfee want alles is wit :-) muren, gordijnen, vloerbekleding.... suggesties zijn altijd welkom :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten