Of je het gelooft of niet, de week is alweer voorbij. Gaëtan genoot nog van een beetje vakantie terwijl ik 4 volle dagen ging werken.
Donderdagavond leerden Nahum en zijn vrouw ons een nieuw en heerlijk Indisch restaurant kennen. Voor het eerst proefden we ook de voorgerechten. Zeker voor herhaling vatbaar! Mmmmmmmm! Het was een "zakendiner" op kosten van de firma :-) Dank je wel!
Vrijdag waren de rollen omgekeerd: Gaëtan kon nog een dagje bij project X gaan werken, ik was een dagje thuis. Ik genoot van mijn dagje vrijaf. Ik kocht een daytripper (waarmee je de hele dag onbeperkt de bus mag nemen) en trok er de hele dag op uit. Ik startte de dag met een wandeling door het park naar 't stad. Het valt echt op: de lente is begonnen! (of toch bijna) Ik ging wat winkelen, ging lunchen, ging naar de surfers kijken, ging nog wat winkelen, ging een ijsje eten, kocht Belgische zeevruchten en Ferrero Rochers, ging zwemmen (40 lengtes van 33.5m in minder dan 45min, moe maar voldaan!) en ging naar huis. Ondertussen was Gaëtan al thuis (oeps, hehe) en was het eten zelfs al bijna klaar. Leuke dag! Op weg naar huis maakte ik wel de schrik van mijn leven mee! Ik was getuige van een ongeval. Een taxi kwam het voetpad opgevlogen (net naast mij), ramde een lantaarnpaal die zijn achterruit aan diggelen sloeg (ik voelde het glas tegen mijn handen springen) en kruiste Courtney Place om aan de andere kant van de straat tot stilstand te komen. Reden? Onbekend. Gelukkig waren er geen auto's, bussen of voetgangers bij het spectaculaire ongeval betrokken.
Zaterdag gingen we lunchen met tante Christine, nonkel Peter en Briar. We aten een heerlijke croque monsieur in La Cloche, het Franse restaurant waar nonkel Peter nog gewerkt heeft. Met als dessert chocolademousse. Hij was niet slecht, maar de zoektocht naar echte, lekkere chocolademousse blijft verder duren. Deze week vond ik in de supermarkt chocolademousse met Belgische chocolade maar helaas... ook dat voldeed niet volledig aan de verwachtingen. Het was eerder chocoladepudding. Misschien moet ik toch maar een mixer kopen zodat ik zelf chocolademousse kan maken :D Na de lunch gingen tante Christine, Briar, Gaëtan, Ted en ikzelf wandelen in Wainuiomata. Een uurtje in het zonnetje door het bos en langs een rivier. Het was de moeite! Vandaag hebben we ook tickets gekocht voor de rugbymatch van de All Blacks (met de gekende HAKA-dans voor de match) op 19/09 in het westpac stadion in Wellington: NZ-Australië. het immense stadion was al bijna uitverkocht. Dat wordt ambiance denk ik. Hopelijk kan NZ winnen! We houden jullie op de hoogte.
Tot slot ook nog wat nieuwe foto's:
Foto's van onze snowboardavonturen. Herken je een cinema op één van de foto's? Inderdaad, uit de goede oude tijd...
Verder ook foto's van de lente in het vernieuwde Central Park, het park waar we bijna dagelijks door wandelen. Voor onze ouders: herken je het nog? :p
En tenslotte ook nog wat foto's van Lyall Bay en de wandeling van vandaag met tante Christine, Briar en Ted.
http://picasaweb.google.be/liesbeth.de.punt/Blog2#
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten