maandag 27 juli 2009

Culinaire avond

De drukke werkweek zit er op. Buiten wat frustraties valt er niet zoveel over te vertellen: teachers die klagen en zagen dat 17 peuters toch wel veel te veel is. Blablabla.... Kinderen die blijkbaar alles mogen en ik ben dan precies altijd de vieze omdat ik vind dat sommige dingen echt niet kunnen. Een leerkracht die een boekje probeert voor te lezen maar daarbij zelfs geen 10 kleuters kan betrekken. Misschien omdat het een te klein boekje was over Henna-tatoeages????! Ze ging dan eens Henna meebrengen????! In België is dat niet meer te verkrijgen maar hier blijkbaar geen probleem om eens bij kleuters te testen. Man man man. Bon, 40 volle werkuren later, eindelijk weekend! Met op het programma: vrijdagavond pizza eten met Gaëtan en Raja en een spelletje pool. Jaja, ik heb zowaar gewonnen! De eerste keer in mijn leven dat ik dat speelde.

Zaterdagavond kwamen Nahum en zijn vrouw eten met op het menu: stoofvlees (met Leffe gemaakt) met sla, tomaten, worteltjes en frieten, en als dessert rijsstaart en/of bananen-chocolademuffins. Kwestie om hen een beetje Belgische eetcultuur bij te brengen he :-) Het viel blijkbaar goed in de smaak, oef! Het stoofvlees was een primeur dus dat was toch even spannend afwachten :p Zondag was het rustdag :-) Met een heerlijk winterzonnetje dat binnen schijnt en de hele living lekker opwarmt.... meer moet dat niet zijn he!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten